Over ons

Ontstaan Prettig Besparen

Prettig Besparen is in 2014 opgericht door Michiel van Hout. De opa van Michiel was jaren abonnee van een krant, maar ontving geen korting. Toen Michiel een abonnement afsloot -bij dezelfde krant- kreeg hij wel korting. Waarom? En waarom worden vaste abonnees niet beloond voor hun loyaliteit? Het werd snel duidelijk dat veel mensen deze vragen stellen. Daarom is Prettig Besparen opgericht.

Ons dienstenaanbod is sinds 2014 flink uitgebreid. Wij bemiddelen met kranten, tijdschriften, providers en energie aanbieders. Voor de mensen die liever zelf de mouwen opstropen bieden wij een aantal vergelijkers op de website. We groeien hard en dat is vooral mogelijk door het harde werk van Timo Plasmeijer. Zijn passie, inzet en motivatie maken hem een terechte mede-oprichter van Prettig Besparen.

Afbeelding van Timo Plasmeijer. Mede oprichter van Prettig Lezen afbeelding van Michiel van Hout. De oprichter van Prettig Lezen

Timo Plasmeijer                                                        Michiel van Hout

Missie & Visie

Het is ons doel om u compleet te ontzorgen. Helaas betaalt vrijwel iedereen te veel voor zijn abonnementen. Grote bedrijven geven een leuke aanbieding en hopen dat u 40 jaar slapende klant blijft. Daarom bemiddelen wij jaarlijks de beste prijs voor uw lopende abonnementen. Slechts eenmalig aanmelden en u heeft er geen omkijken naar. Stroopt u liever zelf de mouwen op? Dan bieden de vergelijkers op onze website uitkomst. Zo bieden wij iedereen die wil besparen een passende oplossing.

Bij ons staat de cliënt centraal. Dat is geen loze marketingskreet. Wij zorgen ervoor dat u altijd de scherpste prijs krijgt voor uw abonnementen. Ook als de grote bedrijven u liever het volle pond laten betalen. Onze strategie is simpel; we laten ons niet betalen door de grote bedrijven. Op die manier kunnen we het onderste uit de kan halen.

Kernwaarden

Wij hebben kernwaarden opgesteld om de kwaliteit van onze dienstverlening hoog te houden. Deze hebben we in drie punten geformuleerd.

U wordt  beter van onze dienstverlening – ofwel, u bespaart geld door onze tussenkomst. Kunnen wij niet helpen? Dan is onze dienstverlening gratis (in die situatie vragen wij nooit commissie). Zo garanderen wij dat u profiteert.

Wij nemen werk uit handen – meld u eenmalig aan en wij regelen vanaf dat moment alles. Wij bemiddelen jaarlijks een nieuwe aanbieding en houden u op de hoogte. Uiteraard kunt u op ieder moment wijzigingen aan ons doorgeven. U houdt tijd over voor leuke dingen.

Uitstekende service – als we kunnen helpen doen we dat. U mag ons altijd bellen of e-mailen met vragen. U wordt altijd geïnformeerd over geregelde acties en we proppen uw mailbox niet vol met reclame. Wij behandelen klanten zoals we zelf behandeld willen worden.