Vragen

Korting

Wanneer gaat mijn korting in?

Wij willen dat u zo snel mogelijk profiteert. De korting start bij de eerst volgende betaling na uw inschrijving bij Prettig Besparen. Soms kiezen wij ervoor om een lopende betalingsperiode niet geheel af te wachten omdat u per jaar of half jaar betaalt. In dat geval zorgen wij ervoor dat uw korting eerder van start gaat.

Hoeveel geld bespaar ik?

Op de titelpagina's van de website staat wat u bespaart. Deze bedragen zijn gebaseerd op eerdere onderhandelingen. Uw besparing kan enigszins afwijken afhankelijk van uw abonnementsvorm en huidige betaalperiode. Uiteraard vertellen we u bij de bevestiging van de aanmelding wat u precies gaat besparen.

Hoe wordt de korting geregeld?

Wij bemiddelen de korting namens u. Door onze ervaring weten wij precies wat de scherpste aanbiedingen zijn. Uw abonnement wordt verlengd tegen de beste voorwaarden.

 

Na uw inschrijving

Word ik abonnee van Prettig Besparen?

U bent en blijft de abonnee van uw krant, tijdschrift, provider of energie aanbieder. Door gebruik te maken van onze dienstverlening verleent u ons de bevoegdheid om namens en voor uw rekening afspraken te maken met uw uitgever, provider of energie aanbieder. Prettig Besparen is slechts een bemiddelende partij die doorlopend namens u optreed.

Wat gebeurt er na mijn inschrijving?

U ontvangt een bevestiging van uw aanmelding. Vervolgens worden uw gegevens gecontroleerd. Daarna treden wij in bemiddeling met uw uitgever, provider of energie aanbieder. Uiterlijk zes weken na uw aanmelding ontvangt u een overzicht met het resultaat van onze bemiddeling.

Wat gebeurt er als korting niet mogelijk is?

Indien geen korting mogelijk is communiceren wij dat. Het is ook mogelijk dat u reeds een korting heeft op uw abonnement. In dat geval wachten wij tot uw korting afloopt en bemiddelen wij op dat moment een nieuwe korting. Uiteraard bent u ons geen commissie verschuldigd als wij u niet kunnen helpen of nog niet hebben geholpen.

Kan ik mijn inschrijving bij Prettig Besparen annuleren?

Ja, onze dienstverlening is direct opzegbaar. Opzeggen kan zowel schriftelijk als telefonisch. Bij opzegging versturen wij ter bevestiging een e-mail. Uiteraard ondernemen wij vanaf dat moment geen actie namens u.

Kan ik mijn korting annuleren?

Wij annuleren een bemiddelde korting kosteloos zolang u een herroepingsrecht heeft bij uw uitgever, provider of energie aanbieder. Het herroepingsrecht loopt in de regel tot twee weken na de ingang van uw korting. Na afloop van de herroepingsperiode is tussentijds opzeggen alleen in uitzonderlijke situaties mogelijk. Daarbij moet u denken aan een verhuizing, ernstige ziekte of een overlijden. Indien een dergelijke omstandigheid zich voordoet wordt de betaalde commissie aan Prettig Besparen pro rata terugbetaald. Eerlijk, daar houden we van.

Waarom heeft Prettig Besparen mijn persoonlijke gegevens nodig?

Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens voor onze dienstverlening. Zo kunnen we contact met u opnemen, bijvoorbeeld als we een nieuwe korting hebben bedongen. Uw gegevens worden niet verkocht of aan anderen ter beschikking gesteld. U hoeft dus niet bang te zijn voor een mailbox vol reclame.

Heeft u gevonden waar u naar zocht?

Keuze-lijn

Ja!

Nee...