Prettig Besparen en de digitale revolutie

Wij vinden ICT behoorlijk spannend. Het is best een dure hobby en daarbij altijd maar de vraag of het resultaat voldoet aan de verwachtingen. Daar staat tegenover dat verbetering van ICT vaak leidt tot een beter functionerend bedrijf.

Het oude systeem was elegant in zijn eenvoud. Minder positief geformuleerd was het een bottleneck voor verdere groei van ons bedrijf. Vrijwel alle handelingen gebeurden handmatig terwijl de meeste taken zich prima lenen voor automatisering.  

Prettig Besparen is uniek. Geen ander bedrijf doet wat wij doen en is zodanig gestructureerd dat de belangen van de cliënt daadwerkelijk voorop staan. Uniek klinkt leuk maar aan die status kleven ook nadelen. In de software branche betekent uniek zoiets als ‘custom’ wat zich in deze context laat vertalen naar ‘kostbaar.’ Het zelf bedenken en ontwikkelen van ons systeem was -op zijn zachts gezegd-  een flinke klus.

U vraagt zich misschien af of het de moeite waard was. Gelukkig kunnen we die vraag positief beantwoorden. Taken die voorheen enkele uren in beslag namen zijn nu met een druk op de knop geregeld. Daarnaast biedt het nieuwe systeem ook voordelen voor u. Uit feedback kwam aan het licht dat cliënten beter geïnformeerd willen worden indien een actie af dreigt te lopen. Het nieuwe systeem doet dat door u vooraf een e-mail te sturen.  

Publicatiedatum: 20 november 2019
Laatste wijziging: 22 november 2019